Πάνος Μήλιας
Digital Media Manager
NESTLE

Πτυχιούχος Στατιστικής και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ξεκίνησε την καριέρα του στον τομέα της έρευνας αγοράς τόσο κατά τη διάρκεια των σπουδών του στις εταιρείες GfK Hellas και Data Power, όσο και έπειτα ως Account Executive στο Client Solution τμήμα της IRI για σχεδόν 2 χρόνια αναλαμβάνοντας μεγάλους FMCG πελάτες.

 

Από τον Ιανουάριο του 2006 ανήκει στο ανθρώπινο δυναμικό της Nestlé Hellas, αναλαμβάνοντας πολλούς και διαφορετικούς ρόλους. Αρχικά στο τμήμα Έρευνας Αγοράς ως Market Research Specialist και έπειτα στο τμήμα της Σοκολάτας όπου ως Senior Brand Manager διαχειρίστηκε πολλά σημαντικά brands (Crunch, Kit Kat, Nesquik, Smarties, Nestle Dessert). Παράλληλα, από τον Μάρτιο του 2011 υπήρξε ο σύνδεσμος της εταιρείας με τα κεντρικά στην Ελβετία για τα Digital & Social Media.

 

Από τον Οκτώβριο του 2012, ο ρόλος αυτός ενδυναμώθηκε και μετακινήθηκε στο τμήμα της Επικοινωνίας ως Digital Media Manager, προσπαθώντας να διαμορφώσει τόσο την εξωτερική (επικοινωνία προς τους καταναλωτές) όσο και την εσωτερική (ικανότητες των υπαλλήλων) ψηφιακή κουλτούρα της Nestlé Hellas και δημιουργώντας την Ελληνική Digital Acceleration Team (DAT).

 

Στα 5 αυτά χρόνια πάνω από 100 βραβεία έχουν απονεμηθεί σε διαφορετικές digital καμπάνιες των μαρκών της Nestle Hellas οδηγώντας την στις πρώτες θέσεις στην κατηγορία των FMCGs.

SOCIAL EXPERIENCE FORUM

contact@socialexperienceforum.gr

Developed in Dreamlabtech & 360MTS

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text.